Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
dyo

Συνεργείο στα Άνω Πατήσια είχε η σπείρα με τα μηχανάκια που εξαρθρώθηκε!

 

Σπείρα που διέπραττε κλοπές πολυτελών μηχανών, μεγάλου κυβισμού, από περιοχές της Αττικής εξαρθρώθηκε από το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής. 

 

Ο φόβος και ο τρόμος των ιδιοκτητών μηχανών μεγάλου κυβισμού είχε γίνει μια σπείρα που είχε ρημάξει την Αττική.

 

Μάλιστα ο ένας εκ των συλληφθέντων διατηρούσε συνεργείο για μηχανάκια και στα Άνω Πατήσια. 

 

Ακολουθεί το ρεπορτάζ του policenews.eu

 

Σπείρα που διέπραττε κλοπές πολυτελών μηχανών, μεγάλου κυβισμού, από περιοχές της Αττικής εξαρθρώθηκε από το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής. 

 

Συνελήφθησαν συνολικά 10 μέλη της οργάνωσης, συγκεκριμένα 9 ημεδαποί ηλικίας από 23 έως 48 ετών και ένας 43χρονος υπήκοος Αλβανίας.

 

Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για τα -κατά περίπτωση- αδικήματα της εγκληματικής οργάνωσης, των διακεκριμένων κλοπών, της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες, της πλαστογραφία και της παράβαση της νομοθεσίας για τα όπλα.

 

Από την μέχρι τώρα έρευνα έχουν εξιχνιαστεί τουλάχιστον 23 περιπτώσεις  κλοπών πολυτελών μοτοσυκλετών, ενώ έχουν κατασχεθεί μεταξύ άλλων 26 μοτοσυκλέτες.Το οικονομικό όφελος που αποκόμισε η εγκληματική οργάνωση από την παράνομη δράση της υπολογίζεται σε 250.000 ευρώ  ενώ παράλληλα εξετάζεται η συμμετοχή των δραστών και σε δεκάδες ακόμη κλοπές μοτοσυκλετών.

 

Από την έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας προέκυψε ότι οι κατηγορούμενοι, το τελευταίο έτος συγκρότησαν ομάδα, η οποία διέθετε εσωτερικούς κανόνες δομής και δράσης, διακριτούς ρόλους και αφθονία υλικοτεχνικού εξοπλισμού, με σκοπό τη διάπραξη διακεκριμένων κλοπών.

 

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, τα αρχηγικά μέλη της οργάνωσης, προκειμένου να μην κινούν υποψίες και λόγω της περιορισμένης εγχώριας αγοράς μεταχειρισμένων – «τρακαρισμένων» μοτοσυκλετών, μετέβαιναν σε χώρες του εξωτερικού, όπως η Ολλανδία, η Γαλλία και η Σλοβενία και αγόραζαν και εισήγαγαν στη χώρα μας τρακαρισμένες μοτοσυκλέτες, τις οποίες στη συνέχεια ταξινομούσαν.

 

Η επιλογή των μοτοσυκλετών μάλιστα,  γίνονταν με κριτήριο τη χρονολογία του μοντέλου, με την προϋπόθεση να έχει μείνει άθικτος ο «λαιμός», σημείο της μηχανής, όπου υπάρχει εντυπωμένος ο αριθμός πλαισίου.

 

 

Διαβάστε ΕΔΩ την συνέχεια

 

 

Πηγή: policenews.eu

 

 

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Οι διευθύνσεις ιστοσελίδων και οι διευθύνσεις email μετετρέπονται σε συνδέσμους αυτόματα.