Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
τρώω υγιεινά

Θες να χάσεις βάρος;; 8 λάθη που πρέπει να αποφύγεις!

Οοοόχι καμία σπόντα δεν πετάμε για τα κιλάκια που πήρες κατά την διάρκεια των εορτών γιατί άνθρωπος είσαι και συ κι έφαγες λίγο παραπάνω στο γιορτινό τραπέζι, τσίμπησες τα μελομακάρονα σου, τους κουραμπιέδες σου ένεκα ανεβασμένης εορταστικής διάθεσης. Μεταξύ μας και εμείς το ίδιο κάναμε. Υolo! Και επειδή ξέρουμε ότι τώρα θα προσπαθήσεις να απαλλαγείς από αυτά φροντίσαμε να σου θυμίσουμε 8 λάθη που κάνεις και σε απομακρύνουν από το στόχο σου.

 

1. Είσαι πάρα πολύ κουρασμένος για να κάνεις άσκηση.

 

Αν συνηθίζεις να πηγαίνεις στο γυμναστήριο αργά το απόγευμα μετά τη δουλειά είναι απόλυτα λογικό να είσαι κουρασμένος-η και το πιο πιθανό είναι να το αναβάλεις. Γι αυτό καλό είναι η άσκηση να γίνεται νωρίς το πρωί όταν υπάρχει περισσότερη φρεσκάδα και ενέργεια. Βάλε το ξυπνητήρι νωρίτερα και δεν θα το μετανιώσεις.

 

2. Δεν παίρνεις πρωινό.

 

Το ΄χουμε πει και θα το ξαναματαπούμε πολλές φορές αν χρειαστεί. Επανάλαβε μετά από μας. "Παίρνω πρωινό σαν βασιλιάς". Το να παραλείψεις το πρωινό είναι από τις χειρότερες αποφάσεις που μπορείς να πάρεις καθώς δημιουργεί στο σώμα ένα αίσθημα "επιβίωσης" με αποτέλεσμα να αποθηκεύσει θερμίδες αντί να κάψει. 

 

πρωινο

 

3. Δεν κοιμάσαι καλά. 

 

Μπορεί να νομίζεις το αντίθετο αλλά το να κοιμάσαι λίγο προκαλεί αύξηση βάρους και όχι απώλεια. Γι αυτό προσπάθησε να έχεις τουλάχιστον 7 ώρες ήρεμου και συνεχόμενου ύπνου για να διατηρείς το μεταβολισμό σου σε καλό δρόμο. 

 

4. Προσοχή στη κρυμμένη ζάχαρη. 

 

Αν έχεις αφαιρέσει τη ζάχαρη από τη διατροφή σου, οφείλεις να γνωρίζεις ότι μεγάλη ποσότητα συσκευασμένων τροφίμων περιέχουν ζάχαρη. Γι αυτό τσέκαρε τα συστατικά πριν καταναλώσεις.

 

5. Καταναλώνεις σνακ όχι και τόσο υγιεινά.  

 

Ναι, το ξέρουμε ότι οι σοκολατίτσες, τα μπισκότα και τα πατατάκια σου χαμογελούν στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Τα άτιμα. Όμως κάνε την καρδιά σου πέτρα και γέμισε τα ράφια σου με υγιεινά σνακ. Οι σαλάτες και οι ξηροί καρποί είναι μια πολύ καλή ιδέα. 


6. Αναψυκτικά. 

 

Τα αναψυκτικά τύπου cola περιέχουν πολύ μεγάλη ποσότητα ζάχαρης και το μόνο που κάνουν είναι να σε διψάσουν λίγο μετά. Προσοχή και στους συσκευασμένους "φυσικούς" χυμούς και τα light προιόντα. 

 

7. Δεν πίνεις αρκετό νερό.

 

Νερό, νεράκι του Θεού! Θα μπορούσαμε να γράψουμε ουκ ολίγα πέρι αφυδάτωσης αλλά θα αρκεστούμε στο να σου πούμε να πίνεις όσο περισσότερο νερό μπορείς. Καμία φορά το αίσθημα της πείνας συγχέεται με το αίσθημα της δίψας. Όταν το νιώσεις πιες πρώτα ένα ποτήρι νερό. Αν παρόλα αυτά επιμένει κατανάλωσε ένα υγιεινό σνακ. 

 

νερο

 

8. Τρως συχνά έξω.

 

Καταλαβαίνουμε ότι δεν έχεις χρόνο στην καθημερινότητα σου όμως φρόντισε όσο περισσότερο μπορείς να μαγειρεύεις το φαγητό σου. Η έστω βεβαιώσου πριν παραγγείλεις ότι αυτό που θα φας ταιριάζει στη διατροφή που ακολουθείς. 

 

Αυτές οι μικρές κακές συνήθειες μπορεί να σου φορτώσουν θερμίδες χωρίς να το καταλάβεις. Γι αυτό.. προσοχή! 


Selena

 

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Οι διευθύνσεις ιστοσελίδων και οι διευθύνσεις email μετετρέπονται σε συνδέσμους αυτόματα.